مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1400 ساعت 15:472022-02-20اجتماعي

آغاز آموزش حضوری در پایه های نهم و دهم  و تمام مدارس روستایی و عشایری خراسان رضوی 


سرپرست آموزش و پرورش خراسان رضوی خراسان رضوی از آغاز آموزش حضوری در پایه های نهم و دهم و تمام مدارس روستایی و عشایری خراسان رضوی خبر داد و گفت: - ایسنا/خراسان رضوی سرپرست آموزش و پرورش خراسان رضوی خراسان رضوی از آغاز آموزش حضوری در پایه های نهم و دهم و تمام مدارس روستایی و عشایری خراسان رضوی خبر داد و گفت: همچنین از هفته گذشته کارگاه های دروس عملی هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش نیز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می شود.

امیر شوشتری اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد استانی مقابله باکرونا از روز سه شنبه، سوم اسفندماه 1400 پایه های نهم و دوازدهم و همچنین تمامی پایه های تحصیلی مدارس روستایی و عشایری در تمامی رنگ بندی های اعلام شده به لحاظ شیوع ویروس کرونا با رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی مجاز به برگزاری حضوری کلاس های درسی خواهند بود.

وی ادامه داد: شرایط بازگشایی و الزاماتی که براساس دستورالعمل های ابلاغی باید در مدارس رعایت شود به مدیران مراکز آموزشی ابلاغ خواهد شد و نظارت های سخت گیرانه ای در خصوص رعایت این پروتکل ها صورت می گیرد.

علاوه بر این دو پایه تحصیلی، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، از هفته گذشته کارگاه های دروس عملی هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش نیز با رعایت دستورالعمل های بهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز آموزش حضوری در پایه های نهم و دهم  و تمام مدارس روستایی و عشایری خراسان رضوی 

آغاز آموزش حضوری در پایه های نهم و دهم  و تمام مدارس روستایی و عشایری خراسان رضوی